کد خبر: 939497
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
امام جمعه اهر:
امام جمعه اهر در یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یک ضرورت برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده  در یادوراه یک هزار و 200 شهید منطقه ارسباران، این یادواره شهید را نماد افتخار و سربلندی این منطقه برشمرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های یادواره شهدای ارسباران گامی عملی برای ادای دین به شهداء و  این انسان‌های پاک و مخلصی می‌باشد که هر ساله در این منطقه برگزار می‌شود.

وی گفت: دومین دوره این یادواره پس از برگزاری موفق در شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند در این شهرستان دوباره آغاز شده و الحمدالله با وحدت و یکپارچگی که بین مسئولان شهرستان‌های منطقه وجود دارد قطعاً این کار ابتکاری با استقبال مردم و مسئولان تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد یادواره شهدای منطقه ارسباران با ارائه گزارشی از برگزاری این یادواره گفت: این مراسم بزرگ معنوی حاصل همراهی و همکاری تمام مسئولان و مردم شهرستان و قاطبه مختلف مردم بوده و دبیرخانه ستاد با دبیری فرمانده سپاه ناحیه اهر تلاش‌های ارزشمندی را انجام دادند و الحمدالله تلاش چندین ماهه این عزیزان منتج به نتیجه شده و الان شاهد برگزاری باشکوه این یادواره هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این کار ارزشی به برکت خون شهدا بتواند در اتحاد و همدلی منطقه موثر واقع شود تا بتوانیم مسئولیتی که در قبال شهدا داریم به نحو شایسته اداء کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر