کد خبر: 892951
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
رئيس اداره حراست اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان
رئيس اداره حراست اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان از راه اندازي سامانه كنترل تردد جهت شناسايي افراد بدون مجوز و صدور بيش از 14 هزار كارت غير قابل جعل از طريق اين سامانه در بزرگترین بندر تجاری کشور خبر داد.

رئيس اداره حراست اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان از راه اندازي سامانه كنترل تردد جهت شناسايي افراد بدون مجوز و صدور بيش از 14 هزار كارت غير قابل جعل از طريق اين سامانه در بزرگترین بندر تجاری کشور خبر داد.

حسن دادور اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي هشت ماهه كارشناسان فني اداره حراست بندر شهید رجایی، سامانه كنترل تردد جهت شناسايي افراد بدون مجوز در بزرگترین بندر تجاری کشور راه اندازي شد.

دادور با بيان اينكه از جمله عواملي كه امنيت يك مجموعه را تحت تاثير قرار مي دهد، نحوه كنترل افرادي است كه به آن مجموعه تردد مي كنند، افزود: این اقدام پس از هماهنگي با ستاد مرکزی سازمان بنادر و هم راستا با پروژه كنترل تردد بندر شهيد رجايي اجرایی و به صدور كارت هاي شناسايي هوشمند RFID با استاندارد Mifare منجر شد.

وی اظهار داشت: فن آوری RFID در استانداردهای جدید به حدی پیشرفته، قابل اطمینان و سریع است که در حال حاضر در بسیاری از گوشی های تلفن همراه وجود دارد و به عنوان درگاه انتقال پول در فروشگاه های معتبر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

رئيس اداره حراست اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان اظهار كرد: در راستای اجرای این طرح، بيش از 14 هزار كارت هوشمند غیرقابل جعل طی هشت ماه گذشته، صادر و پس از شارژ به متقاضیان تحويل داده شده است.

وي خاطرنشان کرد: در راستاي كنترل مجوز در مبادي اصلي دو دستگاه قرائتگر Mifare به همراه دستگاه اعلام وضعيت مجوز، طراحي و ساخته شد و تا كنون با كمترين اشكال در حال بهره برداري است و از همه مديران شركت ها، پيمانكاران، سرمايه گذاران و فعالان در بندر شهيد رجايي براي حفظ نظم و امنيت بيشتر بندر در اين زمينه درخواست همكاري كردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر