کد خبر: 511272
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

شهردار شهرکرد اظهار داشت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند میان شهروندان با مجموعه ي شهرداری هدف از راه اندازی این سامانه تلفنی است.
غلامیان دهکردی گفت: با افتتاح این سامانه شهروندان می توانند طی تماس تلفنی به شماره ۱۳۷ انتقادات، پیشنهادات و مشکلات شهر را به شهرداری شهرکرد گزارش نمایند.
وی افزود: برای نصب و راه‌اندازی فوریت‌های سامانه ۱۳۷ این شهرداری افزون بر ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و مسائل شهر امری ضروری است تصریح کرد: اگر همکاری شهروندان نباشد شهرداری با تمام توان و نیروی انسانی خود قادر به پاسخگویی به تمام مطالبات شهروندان نخواهد بود.
وی ادامه داد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی ، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و در عرصه کار و روابط اجتماعی فعالیت های مختلفی اجرا خواهد کرد.
غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ علاوه بر برخورداری از راهنمایی مورد نظر، در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهرداری شهرکرد را یاری رسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار