به گزارش مسعود زارع خبرنگار جوان آنلاین قزوین؛ احمد دانائی در تشریح این خبر گفت: در سال گذشته ۲۷ هزار و ۱۱۱ تماس تلفنی از طرف مشترکین گاز طبیعی در سطح استان با واحدهای امداد شرکت گاز برقرار شده که از این تعداد بیش از 11 هزار تلفن به اقدامات عملیاتی و بیش از ۲ هزار و یکصد تماس به اقدامات امدادی منجر شده است.
وی ادامه داد: از تماسهای دریافت شده 9 هزار و 900 تماس به رفع قطعی گاز، بیش از ۴۰۰ تماس به رفع کاهش فشار گاز، ۲۲۵ تماس به رفع نشتی گاز، ۳۸۸ تماس به بازدید حضوری کارشناسان شرکت گاز محل منجر شده است.
به گفته دانائی همچنین منشأ نزدیک به یکصد مورد از تماسهای تلفنی دریافت شده برخورد با کنتور و علمکهای مشترکین و نیز وقوع حریق بوده که با حضور بهموقع همکاران ما از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شده است.
سرپرست شرکت گاز استان قزوین همچنین اذعان داشت: بر اساس بازخوردهای دریافتی، پاسخگویی و خدماترسانی در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورتگرفته است.
وی در پایان یادآور شد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز امداد و اتفاقات گاز ( ۱۹۴) و نیز امدادگران و گازبانان در تمامی ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی و خدمترسانی به مشترکین هستند و مردم شریف استان میتوانند بهصورت شبانهروزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.