کد خبر: 1281286
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
تبلیغات یوتیوب تا حد زیادی ناشی از هزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در ۲۰۲۴ بود، جایی که هر دو حزب اصلی تقریباً دو برابر بیشتر از انتخابات ۲۰۲۰ هزینه کردند.

جوان آنلاین: کانال «نمافر پلاس» در بله نوشت: درآمد یوتیوب از تبلیغات در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴، با رشد ۸/۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، برای اولین بار از ۱۰میلیارد دلار عبور کرد و به ۴۷۳/ ۱۰ میلیارد دلار رسید. با این حساب کل درآمد پربازدیدترین پلتفرم ویدیویی جهان از تبلیغات در این سال به ۱۵/ ۳۶ میلیارددلار رسید. رشد تبلیغات یوتیوب تا حد زیادی ناشی از هزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در ۲۰۲۴ بود، جایی که هر دو حزب اصلی تقریباً دو برابر بیشتر از انتخابات ۲۰۲۰ هزینه کردند. با این حال، درآمد کلی هلدینگ آلفابت در سه‌ماهه چهارم گذشته، ۴۷/ ۹۶ میلیارد دلار اعلام شد که اندکی کمتر از رقم پیش‌بینی شده از سوی تحلیلگران بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار