کد خبر: 1239909
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
سید حسن نصرالله مطرح کرد؛
سید حسن نصرالله در هشتمین شب ماه محرم با اشاره به جنایت در خان‌یونس گفت: وظیفه ما ادامه نبرد و یاری فلسطینیان است و به زودی همه ما با سرافرازی و پیروزمندانه نبرد را پشت سرخواهیم گذاشت.

 جوان آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان در هشتمین شب ماه محرم الحرام به جنایات هولناک امروز دشمن صهیونیستی در خان یونس در جنوب نوار غزه واکنش نشان داد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، شنبه شب طی سخنانی در مراسم عاشورایی در منطقه ضاحیه، با اشاره به جنایت امروز در نوار غزه گفت: دشمن صهیونیستی قتل عام بزرگی را ضد آوارگان المواصی در خان‌یونس انجام می‌دهد و پس از آن توجیه می‌کند که می‌خواهد رهبران را هدف قرار دهد، آیا ظلم و استبداد در زمین بیشتر از این است؟

سید حسن نصرالله افزود: ما در برابر آرمان فلسطین وظیفه داریم که با تمرکز و همدلی عاطفی، قلبی، نیایش با آنان همراهی کنیم و با اتخاذ مواضع سیاسی و رسانه‌ای این حملات را محکوم کنیم.

نصرالله گفت: سطح والای حمایت از مردم غزه مساعدت مادی است و هرکسی که بتواند به آنان کمک مادی کند، وظیفه دارد، انجام دهد.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در بخش دیگری از فراز خود با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جنگ تموز در سال ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) تاکید کرد که ما برغم فداکاری‌هایی که رزمندگان در جنگ ۲۰۰۶ انجام دادند، با سرافرازی از جنگ تموز فارغ شدیم و به یاری خداوند، همه ما در نبرد طوفان الاقصی نیز پیروزمندانه و با سرافرازی جنگ را به اتمام خواهیم رساند.

رهبر جنبش حزب الله لبتان تصریح کرد که وظیفه ما مبارزه برای دفع حملات و تجاوزات به مردم غزه است.

رهبر مقاومت اسلامی لبنان گفت: تظاهرات هفتگی که ملت یمن زیر هُرم آفتاب و سرما برگزار می‌کنند در واقع، پشتیبان معنوی، روحی و عاطفی برای فلسطینیان است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توضیح جنایت وحشیانه روز شنبه در خان‌یونس که به شهادت و زخمی شدن صدها نفر منجر شد، مدعی شد این حمله محمد ضیف فرمانده کل قسام و رافع سلامه جانشین او را هدف قرار داده است.

با این حال، بنیامین نتانیاهو ترور محمد الضیف و رافع سلامه را تأیید نکرد و گفت از سرنوشت این دو فرمانده قسام اطلاعی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار