کد خبر: 1239743
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
بایدن:
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا دوباره بر ماندن خود در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت که حتماً پیروز خواهد شد.

جوان آنلاین: در حالی که فشارها برای کناره گیری جو بایدن از نامزدی دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت افزایش یافته است، وی شامگاه جمعه به وقت واشنگتن تاکید کرد که از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد و در انتخابات هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به این فشارها گفت، آنها می‌گویند که کمپین انتخاباتی من در حال فروپاشی است اما من نامزد حزب دموکرات هستم.

شبکه خبری سی‌ان‌ان ساعاتی پیش به نقل از یک منبع گزارش داد که رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در دیداری که با جو بایدن داشته از او حمایت نکرده است.

بسیاری از حامیان مالی کارزار انتخاباتی حزب دموکرات نیز گفته‌اند که در صورت عدم کناره گیری بایدن، حمایتهای مالی خود را متوقف خواهند کرد.

نمایش ضعیف بایدن در مناظره انتخاباتی در مقابل دونالد ترامپ و گافهای بیشمار وی باعث شده بسیاری از اعضای حزب دموکرات از حالا بایدن را در انتخابات شکست خورده قلمداد کنند و به همین دلیل خواستار کناره گیری وی شده‌اند.

در آخرین مورد، رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در حاشیه نشست سران کشورهای عضو ناتو دو بار دیگر گاف داد تا مشکل توانایی‌های شناختی‌اش به صورت جدی‌تری زیر ذره‌بین قرار گیرد.

او ابتدا در یک کنفرانس خبری مشترک با «ولودیمیر زلنسکی» از «رئیس‌جمهور پوتین» به عنوان رئیس‌جمهور اوکراین یاد کرد اما به سرعت برگشت و اشتباهش را اصلاح کرد.

بایدن ساعاتی بعدتر در یک کنفرانس مطبوعاتی دیگر در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا معاونش «کامالا هریس» را جایگزین خودش خواهد کرد به جای «معاون اول هریس» از عبارت «معاون اول ترامپ» استفاده کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار