کد خبر: 1239684
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
وزیر خارجه لبنان درباره تبعات هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش هشدار داد.

جوان آنلاین: در حالی که رژیم صهیونیستی در حال تهدید دائمی لبنان برای حمله همه جانبه به این کشور است، مقامات بیروت درباره پیامدهای این اقدام به تل آویو هشدار می‌دهند.

بر این اساس، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان اعلام کرد: اگر رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به لبنان کند این مسئله می‌تواند منجر به آغاز یک جنگ منطقه‌ای و حضور طرف‌های خارجی در آن شود.

وی تاکید کرد: وقوع جنگ نه تنها برای لبنان و رژیم صهیونیستی، بلکه می‌تواند عواقب جدی برای کشورهای همسایه درپی داشته باشد.

بوحبیب با اشاره به تبادل آتش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی، افزود: تنها راهکار برای استقرار آرامش و امنیت در جنوب لبنان، اجرای کامل قطعنامه ۱۷۰۱، حمایت از ارتش لبنان، و رسیدن به توافق نهایی صلح است.

مقامات تل آویو درپی استیصال از حملات گسترده حزب الله لبنان که در راستای حمایت از مردم غزه صورت می‌گیرد بارها تهدید کرده‌اند یک جنگ همه جانبه را علیه این کشور آغاز خواهند کرد.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله در پاسخ اعلام کرده است حمله همه جانبه صهیونیست‌ها با پاسخ همه جانبه حزب الله همراه خواهد شد؛ مسئله‌ای که تل آویو یارای مقاومت در برابر آن را نخواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار