کد خبر: 1239481
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک ۲۰۲۴ گفت: روزانه حدود ۱۵ ساعت تمرین دارم و امیدوارم در المپیک تاریخ‌سازی کنم.

جوان آنلاین: مبینا فلاح نماینده تیر و کمان ایران در المپیک، در حاشیه نشست صمیمانه وزیر ورزش با نمایندگان المپیکی ایران، درباره دیدار وزیر ورزش با ورزشکاران اعزامی به پاریس گفت: مراسم تجلیل خیلی برگزار می‌شود، اما چون این مراسم با حضور خانواده برگزار شد، خیلی برای ما ارزشمند بود. در کنار مسائل فنی، بحث انگیزه هم می‌تواند به بهترشدن عملکرد ورزشکاران کمک کند که من فکر می‌کنم این مراسم انگیزه‌ها را هم بالاتر برد. امیدوارم در المپیک ورزشکاران ایران بهترین نتایج را کسب کنند.

به گزارش مهر، تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس درباره انتظاراتش از وزیر ورزش و امیدش برای کسب مدال در بازی‌های المپیک نیز گفت: وزیر ورزش شخصا زحمت کشیده و در تمرینات ما حاضر شدند. در رشته ما بحث تجهیزات بسیار مهم است و ما یکسری مشکلات در این زمینه داشتیم. دیروز کمان جدید من به دستم رسید و در حال تمرین با کمان جدید هستم. امیدوارم در این یک هفته باقی مانده با کمان جدید تمرین‌ها را طبق گذشته برگزار کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند برای اولین بار تیروکمان ایران را به مرحله دوم بازی‌های المپیک برساند، توضیح داد: در مسابقات کسب سهمیه المپیک رکورد ایران پس از هفت سال شکسته شد و توانستیم مدال جهانی هم بگیریم. این موضوع روزنه امیدی است تا بتوانم یک تاریخسازی در این رشته انجام دهم.

فلاح اظهار کرد: از ساعت شش‌ونیم صبح تا یازده شب تمرین می‌کنم و روزانه ۱۴ تا ۱۵ ساعت تمرین دارم. همیشه می‌گویند تمرینات معجزه می‌کنند، من هم امیدوارم معجزه تمریناتم را در مسابقات پیش رو ببینم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار