کد خبر: 1239432
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
کمیته امداد استان گلستان :
عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی ۱۲۲۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات رایگان انشعاب آب ، برق و گاز و عوارض در سال گذشته خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین : عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اعلام این خبر گفت :انشعاب برق، آب و گاز برای اولین بار به صورت رایگان و جهت ارائه خدمات هدفمند در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و تأمین امکانات ضروری و اولیه زندگی به این عزیزان واگذار می‌شود که بر همین اساس در سال گذشته کمیته امداد، تعداد ۱۲۲۶ فقره انشعاب و عوارض شهرداری بصورت رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان گلستان واگذار کرده است.

بابائی با بیان اینکه براساس قانون، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های خرید خدمات انشعاب آب، برق و گاز فقط برای یکبار معاف هستند، افزود: ۳۷۲ فقره از مجموع انشعابات واگذار شده مربوط به برق، ۲۹۷ مورد انشعاب آب و ۴۲۸ مورد انشعاب گاز و ۱۲۹ فقره نیز مربوط به صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری است.
وی ادامه : برای واگذاری این تعداد انشعابات مختلف، بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.
 
   
برچسب ها: انشعاب ، رایگان ، امداد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر