کد خبر: 1239221
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
یک رسانه صهیونیستی از نگرانی دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره بازداشت احتمالی او، در صورت سفر به اروپا خبر داد.

جوان آنلاین: شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی از نگرانی مقامات تل آویو درباره بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، در صورت توقف در کشورهای اروپایی خبر داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به درخواست دیوان بین المللی کیفری برای بازداشت مقامات ارشد رژیم اشغالگر به خاطر ارتکاب جنایت جنگی در نوار غزه، نوشت: مقامات دفتر نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت نخست وزیر از سوی دیوان لاهه هستند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» افزود: دفتر نخست وزیری امکان توقف کوتاه مدت هواپیمای نتانیاهو در یک کشور اروپایی برای استراحت را، پیش از عزیمت به واشنگتن بررسی کرد و از ترس حکم جلب تصمیم گرفت که چنین اقدامی انجام ندهد.

به گزارش ایرنا، سفر نتانیاهو به کشورهای غربی، حتی آمریکا مورد اعتراض صهیونیست ها نیز هست و هم مقامات پیشین رژیم اشغالگر و هم خانواده های اسرای صهیونیست به این سفر اعتراض کردند.

اخیرا، خانواده‌های اسرای صهیونیست با اشاره به آزاد نشدن اسرا بعد از ۹ ماه جنگ علیه غزه، سفر نخست‌وزیر این رژیم به آمریکا را «گناهی بزرگ» دانستند.

خانواده های اسرای صهیونیستی در نامه ای سرگشاده، از نتانیاهو نخست وزیر خواستند تا پیش از سفر به آمریکا برای سخنرانی در کنگره این کشور، توافق آتش بس با مقاومت فلسطین را امضا کند.

پیشتر، تعدادی از مقامات پیشین و شخصیت‌های رژیم صهیونیستی در پیام سرگشاده خود به کنگره درباره سقوط این رژیم با تداوم نخست‌وزیری نتانیاهو هشدار دادند و او را نماینده شهرک نشینان صهیونیست ندانستند.

۶ نفر از مقامات پیشین و تعدادی از شخصیت‌های رژیم صهیونیستی از جمله «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «تامیر پاردو» رئیس اسبق سازمان جاسوسی خارجی موسوم به (موساد) در پیام سرگشاده خود در روزنامه نیویورک تایمز، به دعوت کنگره آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اعتراض کردند.

در پیام اعتراضی مقامات و شخصیت های صهیونیست خطاب به کنگره آمریکا آمده است: دعوت از نتانیاهو یک اشتباه وحشتناک است زیرا وی اسرائیلی ها و کابینه اسرائیل را نمایندگی نمی کند و این دعوت، پاداشی برای خرابکاری ها و افتضاحات ناشی از سیاست های او است.

مقامات و شخصیت های برجسته رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نتانیاهو با سرعت تمام، در حال بردن اسرائیل به سمت سقوط و فروپاشی است.

براساس این گزارش، ‌نتانیاهو به دعوت کنگره آمریکا، قرار است ۲۴ جولای (۳ مرداد) در این نهاد سخنرانی کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود و به تازگی کشمکش و اختلاف میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو و ائتلاف حاکم و اپوزیسیون بالا گرفته است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار