کد خبر: 1239135
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
نعیم قاسم: 

جوان آنلاین: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تأکید کرد که حتی اگر تمام دنیا علیه این جنبش اقدام کنند، به عملیات پشتیبانی خود از مقاومت و اهالی غزه ادامه خواهد داد و در نهایت رژیم صهیونیستی از روی این کره خاکی محو خواهد شد. 
تحرکات امریکا و فرانسه در متقاعد کردن حزب‌الله برای توقف عملیات موشکی به سرزمین‌های اشغالی ناکام مانده است و رهبران این جنبش بیش از گذشته به حمایت از مردم فلسطین مصمم هستند. «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله روز سه‌شنبه در مجلس مرکزی عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: «هرکس از رژیم اشغالگر حمایت کند ظالم است، حال این حمایت با حرف باشد یا سکوت، اما اگر از مقاومت حمایت می‌کنید در مسیر عدالت هستید و زمانی که قدرت‌های بزرگ از اسرائیل حمایت می‌کنند درواقع از بی‌عدالتی و ظلم حمایت می‌کنند.» طبق گزارش پایگاه خبری العهد، نعیم قاسم تأکید کرد: هر آنچه امروز از نظر صبر، فداکاری و مقاومت در حال رخ دادن است، اوج کار برای احقاق حقیقت و انسانیت است. عملیات طوفان الاقصی مقدمه است و فداکاری‌ها مقدمه‌ای برای رسیدن به حق و عدالت است و اسرائیل در نهایت روی زمین باقی نمی‌ماند و ظلم از بین می‌رود. وی ادامه داد: زلزله طوفان الاقصی علت و مقدمه‌ای برای زوال و نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود و خون‌های ریخته شده معادله را تغییر می‌دهد. نعیم قاسم در ادامه با بیان اینکه مقاومت برای حمایت از فلسطین و به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر دشمن در میدان حضور دارد، تأکید کرد: «ما به مقاومت ادامه می‌دهیم و حتی اگر همه دنیا در مقابل ما بایستند به مقابله با اسرائیل ادامه می‌دهیم و اطمینان داریم که بعد از مدتی پیروز خواهیم شد و هر کس معتقد است نظر ما را تغییر خواهد داد، در توهم به سر می‌برد.» 
از زمان آغاز جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است. در ۹ ماه گذشته حزب‌الله بیش از ۵ هزار موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است که ترس و وحشت را در بین شهرک‌نشینان ایجاد کرده است. رهبران حزب‌الله گفته‌اند که هنوز بخش اندکی از زرادخانه تسلیحاتی خود را رونمایی کرده‌اند و در صورت حماقت دشمن صهیونیستی، دروازه‌های جهنم را به روی آن‌ها خواهند گشود. قدرت تسلیحاتی حزب‌الله، بزرگ‌ترین دغدغه سران صهیونیستی است که سبب شده نسبت به درگیری تمام عیار با این جنبش دست به عصاتر عمل کنند. مقامات امنیتی اسرائیل بر این باورند که شکست از حماس در غزه ثابت کرد که نمی‌توانند در برابر حزب‌الله هم موفقیتی کسب کنند، زیرا مقاومت لبنان قدرتمندتر از گروه‌های فلسطینی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار