کد خبر: 1239095
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
یک کشتی متعلق به شرکت دانمارکی مرسک که با پرچم آمریکا در حال حرکت در شمال خلیج عدن بود، هدف یک شی پرنده ناشناس قرار گرفت.

جوان آنلاین: این شرکت کشتیرانی دانمارکی اعلام کرد که امروز سه شنبه یکی از کشتی‌های آن به نام «سنتوسا» بر اساس گزارش‌ها هدف یک شی پرنده در شمال خلیج عدن هدف قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، شرکت مرسک به خبرگزاری رویترز گفت که هیچ آسیبی به خدمه یا کشتی و بار آن وارد نیامده است.

سخنگوی این شرکت واقع در کپنهاگ بیان کرد که این کشتی یکی از کشتی‌های با پرچم آمریکا بود که برای خطوط تابعه مرسک کشتیرانی می‌کرد.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس خبر داد که کاپیتان یک کشتی تجاری یک انفجار را در نزدیکی این کشتی در حدود ۱۸۰ مایل دریایی (۳۳۳ کیلومتری) شرق نشطون یمن گزارش کرده است.

این سازمان نیز همانند شرکت مرسک اعلام کرده است که کشتی سنتوسا و خدمه آن سالم هستند.

این درحالی است که فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در ادامه حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی و جلوگیری از محاصره دریایی این رژیم، طی بیانیه‌ای بامداد روز دوشنبه مدعی رهگیری پهپاد‌های ارتش یمن شد.

بر اساس ادعای سنتکام، آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته، دو پهپاد ارتش یمن را در مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی و دو پهپاد دیگر را بر فراز خلیج عدن رهگیری و منهدم کرده است.

عملیات دریایی ارتش یمن همچنان علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های نزدیک به این کشور ادامه دارد و آن‌ها تاکید کردند که تا زمان برقراری آتش بس در غزه به کارزار نظامی خود ادامه می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار