کد خبر: 1239014
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
رادان خبر داد:
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تقویت توانمندی ها، میزان صدور گذر نامه به حدود ۶۰ هزار جلد در روز رسیده است.

جوان آنلاین: سردار احمدرضا رادان در حاشیه آیین افتتاح افزایش ظرفیت صدور گذرنامه در اربعین حسینی، اظهار کرد: درخواست گذرنامه به عنوان یکی از چالش‌های اساسی به خصوص در ایام اربعین مطرح بوده؛ لذا در ادامه تکریم زائران ابا عبدالله الحسین (ع) و کسانی که از خدمات انتظامی پلیس بهره مند می شوند بحث صدور گذرنامه های زیارتی در کنار گذرنامه های عادی به عنوان یک راه حل توانست تا حد زیادی این مشکلات را برطرف کند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تقویت توانمندی ها، روزانه ۲۰ هزار جلد به ظرفیت صدور گذرنامه افزوده شده یعنی میزان صدور گذرنامه به حدود ۶۰ هزار جلد در روز رسیده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه افرادی که می‌خواهند به تازگی گذرنامه زیارتی دریافت کنند ، گفت: این افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت که در اولین فرصت گذرنامه زیارتی با نازلترین قیمت و کمترین زمان ممکن به درب منزل آنها ارسال خواهد شد.

وی به مردم توصیه کرد: شهروندان گرامی برای تهیه گذرنامه با مدیریت زمان درخواست های خود را به روزهای آخر موکول نکنند چرا که زمان انتظار برای دریافت گذرنامه بستگی به میزان درخواست ها و فرصت باقی مانده دارد.

سردار رادان در خاتمه عنوان داشت: الحمدلله تاکنون پلیس و وزیر محترم کشور عراق نهایت همراهی و همکاری را در خصوص تسهیل تردد زائران داشته اند و امیدواریم امسال نیز سفر اربعین برای زائران گرامی بدون ایستایی و در کمال صحت و سلامت انجام شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از همه دست اندرکاران و همکاران عزیزی که در امر تسریع صدور گذرنامه ها تلاش کرده اند که انصافا طی سال گذشته تاکنون اقدامات بسیار ویژه ای صورت گرفته صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم چرا که یک اقدام مدیریتی و جهادی باعث شد تا همانطور که اشاره کردیم به ظرفیت مناسبی در صدور گذرنامه برسیم و همه این اقدامات در راستای تکریم زائران اربعین حسینی (ع) صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار