کد خبر: 1238512
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
آب موجود در مخازن سدها از ابتدای سال آبی تا ۱۵ تیر ماه به ۳۲.۸۲ میلیارد متر مکعب رسیده است که رشد ۹ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

جوان آنلاین: در نیمه دوم از ماه ابتدایی تابستان بارندگی‌ها وضعیت روند مطلوبی را نشان می‌دهد ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۲۴۴,۸ میلیمتر است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت ۲۳۷,۵ میلیمتر ۳ درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته ۲۰۴,۸ میلیمتر ۱۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین وضعیت سدها در مقایسه با سال آبی گذشته افزایش ورودی را نشان می‌دهد که در سال آبی جاری ۳۸.۶۵ میلیارد متر مکعب رسیده که نسبت به سال گذشته با ۳۶.۲۸ میلیارد متر مکعب رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

البته خروجی آب سدها روند افزایشی داشته است به طوری که در سال جاری ۲۷.۸۷ میلیارد متر مکعب در حالی که سال گذشته ۲۵ میلیارد متر مکعب بوده است.

همچنین آب موجود در مخازن سدها از ابتدای سال آبی تا ۱۵ تیر ماه به ۳۲.۸۲ میلیارد متر مکعب رسیده است که سال آبی گذشته این عدد نزدیک به ۳۰ میلیارد متر مکعب بوده است که رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد همچنین پرشدگی سدهای آبی کشور به ۶۳ درصد می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار