کد خبر: 1238126
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
فرمانده سپاه لرستان:
سردار باقری با اشاره به سربلندی مردم لرستان در کنار ملت ایران اسلامی در آزمون های سیاسی طی این ۴۵ سال گذشته گفت: مردم لرستان امروز نیز در این آزمون سربلند خواهند شد.

به گزارش از جوان از لرستان،  سردار نعمت اله باقری، پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه اخذ رای دبستان توحید با قدردانی از حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: امروز مردم استان لرستان باری دیگر به فرمان امام و مقام معظم رهبری لبیک گفته و در پای صندوق های رای حضوری پرشور دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: اکنون شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای هستیم.

وی ادامه داد: ملت ما و مردم استان لرستان مردم آزمون داده هستند و در شرایط سخت در این ۴۵ سالی که از عمر انقلاب می گذرد، همواره در صحنه های مختلف و شرایط سخت در میدان عمل قدم گذاشتند و همیشه پیروزی با مردم ما بوده است.

سردار باقری به توطئه دشمنان برای ایجاد جدایی بین مردم و مسئولین، مردم  و نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: مردم در طول این سال ها آزمون های مختلف سیاسی را پشت سرگذاشتند و همواره پای انقلاب و نظام اسلامی بودند و هستند و امروز نیز در این آزمون سربلند خواهند شد.

وی گفت: انتظار داریم مردم در ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند و در این انتخابات سرنوشت ساز مشارکت داشته باشند.

سردار باقری با اشاره به اینکه هر رای یک تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد، گفت: انشاءالله با حضور خود ناامیدی را در دل دشمن بریزیم.

برچسب ها: انتخابات ، مردم ، لرستان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار