کد خبر: 1238118
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز منابع مالی بابت VAR وارد فدراسیون نشده است.

جوان آنلاین: مهدی محمدنبی درباره حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: ورزش مطالباتی دارد و امیدوارم رئیس جمهور آینده به مطالبات ورزش ترتیب اثر دهد. جامعه ورزش به وظیفه ذاتی‌اش عمل کرده است. حضور قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان نشان دهنده این است که در انتخابات سهم اصلی‌شان را ادا می‌کنند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در این مدت رونق خوبی به ورزش داده و قطعا یکی از موضوعاتی که رئیس جمهور آینده باید به آن بپردازد ورزش کشور است.

وی در مورد بحث استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR برای فصل پیش‌رو لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: مهدی تاج جلسات ویژه‌ای داشته و وزیر ورزش نیز تأکید زیادی بر استفاده از VAR دارد. ۱۵ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی میزبان قرقیزستان در انتخابی جام جهانی هستیم، بنابراین، یک بخش استفاده از VAR به بازی‌های تیم ملی، بخشی به مسابقات لیگ نخبگان آسیا و بخش دیگر به لیگ برتر بازمی‌گردد. طبیعی است VAR باید در این فرصت کمی که داریم، مهیا شود تا حداقل میزبانی‌هایی که در پیش داریم از دست ندهیم، لیگ برتر نیز جای خود دارد.

نایب رئیس اول در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا بودجه لازم برای خرید دستگاه‌های VAR در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است یا نه، گفت: هنوز منابع مالی وارد فدراسیون فوتبال نشده است. قرار است شرکت تجهیز و توسعه به حساب فدراسیون واریز کند تا فدراسیون کارهای بعدی را انجام دهد. توافق‌نامه‌هایی در حال انجام بوده که تاج در جریان آنها قرار دارد.

نبی در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه خاطرنشان کرد: تقویم فصل جدید لیگ برتر بر مبنای تقویم مسابقات تیم ملی و لیگ نخبگان و سطح بعدی آسیا نوشته خواهد شد. جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی، حیدر بهاروند و بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال خواهیم داشت تا همه چیز اولویت بندی شود. اگر بتوان برنامه‌ریزی کرد، بازی‌های لیگ برتر پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: VAR ، سیستم VAR ، لیگ برتر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار