کد خبر: 1238048
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» با حضور خانواده وی و رئیس سازمان صدا و سیما در مقابل ساختمان معاونت برون مرزی رسانه ملی رونمایی شد.

جوان آنلاین: پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما امروز پنجشنبه ۱۴ تیر ماه در مراسم رونمایی از سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم گفت: شهید امیرعبداللهیان حق بزرگی بر گردن معاونت برون مرزی، جبهه مقاومت و شخص بنده دارد.

به گزارش برنا، وی تاکید کرد: امیرعبداللهیان به عنوان یک دیپلمات ارشد، در دوره بیداری اسلامی و در شمال آفریقا در مسیر تقویت پیام انقلاب اسلامی اهتمام داشت و اگر حمایت‌های ایشان نبود امروز شاهد نبودیم که رئیس جمهور تونس در مراسم شهدای خدمت به تهران بیاید و تسهیلات گسترده‌ای در روابط ایران و تونس شکل بگیرد.

وی افزود: آثار نگاه انقلابی ایشان در حمایت از جبهه گسترده رسانه اکنون قابل مشاهده است و نمونه آن برگزاری جشنواره بین المللی رسانه‌ای «صبح» بود. اگر جبهه مقاومت اکنون در اقتدار به سر می‌برد، نتیجه فعالیت‌های خستگی ناپذیر این شهید بزرگوار است.

بعد از شهادت حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، به دستور احمد نوروزی معاونت برون مرزی صدا و سیما، ساختمان این معاونت رسانه ملی به نام آن شهید والامقام نامگذاری شد.

احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا به مردی که با ادب و تواضع سیاست خارجی را به بهترین نحو پیش برد، ادای دین کنیم.

وی افزود: در ایام شهادت ایشان بر حسب وظیفه رسانه، مشغول پوشش این رویداد بودیم و پس از آن با کسب اجازه از ریاست سازمان، ساختمان برون مرزی را به نام ایشان گذاشتیم و طراحی سردیس این شهید بزرگوار را آغاز کردیم.

نوروزی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان کوشید تا پرچم اقتدار ایران را برافراشته کند و دستاورد‌های ایشان در حوزه سیاست خارجی زبانزد خاص و عام بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار