کد خبر: 1238039
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا در بیانیه ای با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، آورده است: تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی از بالاترین و مهمترین معروفات و تضعیف آن بزرگترین منکر است.

به گزارش جوان از لرستان، در بیانیه حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با ذکر این بیان از مقام معظم رهبری: «دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است»، آمده است: امروز بدون تردید از مهمترین معروفات حفظ قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت حداکثری مردم محقق خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی نیا در ادامه این بیانیه افزوده است: شرکت در انتخابات یک وظیفه عبادی و سیاسی است و انتظار می‌رود ملت بصیرت ایران اسلامی با شکوه حضور خود، فردی اصلح را انتخاب نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در ادامه این بیانیه ادامه داد: از همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های حاکمیتی، سازمان ها، بانک ها، بیمارستان‌ها، شرکت ها، مراکزآموزشی،دانشگاه ها، مساجد و محلات، هیئات مذهبی، اتحادیه های صنفی، تشکل های مردمی و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر دعوت می شود در چند روز پیش رو تلاش مضاعفی را در فضای مجازی و میدانی جهت افزایش مشارکت عمومی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح با محوریت بیانات رهبر انقلاب(حفظه الله) ستاد را یاری کنند.

 

برچسب ها: لرستان ، انتخابات ، مهدوی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار