کد خبر: 1237999
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
ارتش اشغالگر امروز-پنج‌شنبه- در اعلام تلفات جدید در صفوف نیروهایش از کشته شدن یک افسر و یک سرباز در شمال غزه خبر داد.

جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲ حمله شب گذشته در شمال نوار غزه یک افسر و یک سرباز کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، ارتش در بیانیه‌ای اضافه کرد که کاپیتان روی میلر (۲۱ ساله)، از فرماندهان جوخه در تیپ گفعاتی، در جریان نبرد‌ها در محله الشجاعیه در شهر غزه کشته شد.

این در حالی است که ارتش اشغالگر روز چهارشنبه از کشته شدن سروان «الی الیشا لوگسی» از شهرک‌های کریات شمونه در جریان نبرد در نوار غزه خبر داد.

بر اساس بند مجوز انتشار، ارتش فاش کرد که لوگسی (۲۱ ساله) از افسران «گردان ۷۵» است و وی بر اثر موشک ضدتانک در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه کشته شده است.

به این ترتیب، تعداد کشته‌شدگان ارتش اشغالگر از آغاز جنگ در نوار غزه در هفتم اکتبر گذشته به ۶۷۸ نفر می‌رسد.

روز چهارشنبه همچنین ارتش اشغالگر اعتراف کرد که در بحبوحه تشدید نبرد‌ها در نوار غزه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ سرباز از جمله ۲۳ سرباز در نوار غزه مجروح شدند.

روز گذشته ارتش اشغالگر همچنین اعتراف کرد که در حمله روز دوشنبه در مقر ارتش اشغالگر در منطقه نتزاریم در وسط نوار غزه، ۲ سرباز کشته و پنج سرباز از گردان ۱۲۱ تیپ هشت زخمی شدند که یکی از آن‌ها به شدت مجروح شده بود. این حادثه را رسانه‌های عبری «رویداد سختی» توصیف کردند که مانند آن در ماه‌ها اتفاق نیفتاده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار