کد خبر: 1237909
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
معاون حقوقی ارتش گفت: در مرحله اول اتفاق مناسبی رخ داد و دو نامزد عزیز که حائز حداکثریت آراء بودند به مرحله دوم راه یافتند؛ برای اینکه کار به اتمام برسد و ماموریت ملت محقق شود، این حضور جمعه ۱۵ تیرماه استمرار خواهد داشت.

جوان آنلاین: امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در جمعه آینده و اهمیت تکمیل کار مرحله اول انتخابات گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند استمرار استقبال یا بدرقه شهدای خدمت که به مردم به صورت خودجوش و میلیونی به صحنه آمدند، تکمیل این کار شرکت در انتخابات است.

به گزارش فارس، وی افزود: در مرحله اول اتفاق مناسبی رخ داد و دو نامزد عزیز که حائز حداکثریت آراء بودند به مرحله دوم راه یافتند؛ برای اینکه کار به اتمام برسد و ماموریت ملت محقق شود، این حضور جمعه ۱۵ تیرماه استمرار خواهد داشت.

به گفته امیر یعقوبی، کشور به برکت خون شهدا با درایت مسئولین و بصیرت انقلابی مردم ایران صاحب یک رئیس جمهور در شان خود خواهد شد که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

معاون حقوقی ارتش در پایان تاکید کرد: مقام ریاست جمهوری طبق قانون اساسی عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام معظم رهبری است و اختیارات بسیار گسترده‌ای در قانون اساسی دارد لذا می‌تواند کشور را با سکانداری مناسب به ساحل آرامش برساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار