کد خبر: 1237712
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
روایت حسین رفیعی از حضور در سریالی درباره مدافعان حرم
در این سریال نقش دستیار کارگردانی را دارم به نام آقای بیگدلی که بسیار به نقش اول سریال یعنی هادی قصه ما نزدیک است، در ادامه سریال کش و قوس‌هایی با هادی داریم و درگیر ساخت فیلمی با یک کارگردان هستم، نمی‌شود گفت که نقش جدی در این سریال دارم، نقش بنده تقریباً طنز است البته قسمت‌هایی نیز جدی می‌شود.

جوان آنلاین: سریال «فراری» داستان زندگی یک شهید مدافع حرم است، البته نمی‌توان گفت که تمامی سکانس‌ها برحسب واقعیت است، اما بسیار به زندگینامه شهید نزدیک است. کار کردن در این سریال بسیار برایم لذتبخش بود همین‌طور لوکیشن‌هایی که در این سریال وجود داشت که بسیار حس خوبی را به من القا می‌کرد. 
سریال «فراری» به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب و کارگردانی امیر داسارگر هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، این مجموعه تلویزیونی در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم، جایگزین سریال «رخنه» شد. 
حسین رفیعی، بازیگر سریال «فراری» در این‌باره به باشگاه خبرنگاران توانا گفت: در این سریال نقش دستیار کارگردانی را دارم به نام آقای بیگدلی که بسیار به نقش اول سریال یعنی هادی قصه ما نزدیک است، در ادامه سریال کش و قوس‌هایی با هادی داریم و درگیر ساخت فیلمی با یک کارگردان هستم، نمی‌شود گفت که نقش جدی در این سریال دارم، نقش بنده تقریباً طنز است البته قسمت‌هایی نیز جدی می‌شود. 
 وی در ادامه افزود: از دو سال پیش با آقای داسارگر کارگردان «فراری» درباره این سریال صحبت کرده‌بودیم. سریال «فراری» داستان زندگی یک شهید مدافع حرم است، البته نمی‌توان گفت که تمامی سکانس‌ها برحسب واقعیت است، اما بسیار به زندگینامه شهید نزدیک است. 
 رفیعی درباره حس و حال خود نسبت به این سریال گفت: کار کردن در این سریال بسیار برایم لذتبخش بود، همین‌طور لوکیشن‌هایی که در این سریال وجود داشت، بسیار حس خوبی را به من القا می‌کرد، البته یکی از دلایلی که باعث این حس خوب شده‌است، روحیه بسیار بالای آقای داسارگر بود. 
 این بازیگر ادامه داد: «فراری» در تجربه ۳۰ سال کاری من جزو کار‌های بسیار متفاوت و خوب بود و گروهی که با ما همکاری داشتند، بسیار خالص و همدل بودند و من بسیار درگیر قصه شده‌بودم. این سریال برای من تجربه بسیار جالبی بود. 
وی با اشاره به آینده کاری خود بیان کرد: از پاییز سال ۱۴۰۳ درباره دو پروژه کاری صحبت کردم که اگر اتفاق خاصی نیفتد درگیر آن‌ها می‌شوم، در حال حاضر هم دو کار کوتاه در پلتفرم دارم که یکی از آن‌ها سریال «سرگیجه» است و دیگر «پدر خوانده» که هر دو در حال پخش هستند یک کار دیگری هم است که در مرحله تولید قرار دارد، ان‌شاءالله به زودی در خدمت مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار