کد خبر: 1237684
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
‌نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود که یک دولت با پشتوانه قوی شکل بگیرد.

جوان آنلاین: عباس گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاش معاندان برای تحریم انتخابات و عدم حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، گفت: موضع معاندان نظام کاملاً مشخص است، اما مردم به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای تحریم انتخابات توجه نمی‌کنند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: مشارکت پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود که یک دولت با پشتوانه قوی شکل بگیرد. زمانی که رأی یک رئیس جمهور بالا باشد، آن رئیس جمهور و دولتی که تشکیل می‌دهد، قطعاً احساس مسئولیت بیشتری برای انجام وظایف خود و حل و فصل مشکلات مردم خواهند داشت.

گلرو بیان کرد: نکته مهم دیگر انتخاب یک فرد اصلح است که طبیعتاً می‌تواند از مشکلات کشور گره‌گشایی کند. مواضع دشمنان جمهوری اسلامی ایران و گروه‌ها و جریان‌هایی که معاند هستند، کاملاً مشخص است و نباید به آنان اعتنا کرد، چرا که مصلحت و منفعت مردم ما در این است که با مشارکت بالا و انتخاب فردی اصلح، وضعیت کشور بهبود یابد و مشکلات رفع شود. این بار انتخابات ریاست جمهوری متفاوت از دوره‌های گذشته است و رئیس جمهور کشورمان به شهادت رسید و کار‌های زیادی روی زمین مانده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: کار‌ها در دولت شهید رئیسی به خوبی و روی ریل خودش حرکت می‌کرد و مسیر درست بود که امیدواریم فردی رئیس‌جمهور بعدی کشورمان شود که درک درستی از امور داشته باشد، بانشاط و پرتحرک ظاهر شود و ایده و ابتکار جدید برای حل نظام مسائل کشور مانند صنعت خودرو، حوزه مسکن و جهش تولید داشته باشد. اگر دولت آینده نگاه جدید نداشته باشد و بخواهد با همان نگاه سنتی کار‌ها را ادامه دهد، قطعاً دچار چالش می‌شود که امیدواریم کشور با ثبات بیشتری به سمت توسعه حرکت کند.

وی درباره تأثیر مشارکت بالای مردم در انتخابات در عرصه بین‌المللی، گفت: قطعاً مشروعیت و مقبولیت یک دولت و پشتوانه بالای مردمی آن بسیار مهم است و در سطح نظام بین‌الملل اهمیت زیادی دارد.

گلرو تاکید کرد: در شرایطی که کشور ما با تحریم، چالش‌های خارجی و توطئه‌های متعدد دشمنان مواجه است، حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند پایه‌های دولت آینده را مستحکم کند و باعث شود که دولت آتی به سمت توسعه داخلی و توسعه روابط خارجی حرکت کند که این موضوع الان یکی از الزامات کار است. باید سیاست خارجی متوازن را دنبال کنیم، چرا که منفعت در همه جای دنیا وجود دارد و باید مورد توجه ما باشد. مجلس شورای اسلامی قطعاً به دولت آینده در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه سیاست خارجی کمک خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار