کد خبر: 1237585
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
فرماندار تهران از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای برای این منظور پیش بینی شده است.

جوان آنلاین: احمد قیومی روز یکشنبه در خصوص برنامه‌های پیش رو برای انتخابات روز جمعه افزود: در چند ماه اخیر با توجه‌ به اتفاقات بی سابقه‌ای که در کشور رخ داد، تمام تلاش‌ها به کار گرفته شد تا بتوان انتخابات قانونی را در موعد مقرر برگزار کنیم لذا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تمام آن چیزی که در دور اول داشتیم، به کار گرفته می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار تهران ادامه داد: تبلیغات نامزدها، توزیع عادلانه بیلبوردهای تبلیغاتی، تخصیص عادلانه فضاها و اماکن در اختیار نامزدها و ستاد تبلیغاتی آنها این بستر را فراهم کرد تا بتوانند در زمان قانونی از این ظرفیت‌ها برای معرفی برنامه‌های خود استفاده کنند.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری تهران برای برگزاری انتخابات و اخذ رای مردم در دور دوم انتخابات اظهار کرد: سازماندهی یک شبکه ۷۰ تا ۸۰ هزار نفری عوامل اجرایی با سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان، کار بزرگی است که توسط فرمانداری و مشارکت مردم شکل گرفت و در دور دوم نیز آمادگی کامل داریم تا مردم آرای خود را در یک فضای امن به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

قیومی یادآور شد: برای‌ آنکه مردم و دستگاه‌ها بتوانند در این حوزه مشارکت داشته و گفت وگو کنند در سطح شهر تهران مجوز برپایی تریبون‌های آزادی صادر شد تا در برخی اماکن پر تردد و میادین مردم بتوانند مباحث خود را اعلام کنند که این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه هر ۲ نامزد در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات خود را انجام داده‌اند، گفت: انتخاباتی را پشت سر گذاشتیم که تخلفاتی در آن وجود نداشت و پیش بینی می‌شود با اقداماتی که نامزدها در خصوص معرفی برنامه‌های خود ارائه می‌دهند، انتخاب خوبی توسط مردم صورت گیرد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار