کد خبر: 1237555
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش هدر رفت آب به میزان ۲۰ درصد در شهر جدید مهستان خبر داد.

حمیدرضا نامدارى در حاشیه همایش مدیریت مصرف آب با رویکرد کاهش هدر رفت آب که در محل سالن همایش دانشکده کشاورزى کرج برگزار شد اظهار داشت : طى یک سال گذشته اقدامات مطلوبى با اجراى عملیات متعدد فنى و مهندسى جهت توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى آب و فاضلاب با هدف تولید و توزیع عادلانه و کاهش هدر رفت آب در سطح استان انجام شده است.
وى ادامه داد: با نصب تعداد ۸۶ دستگاه شیر فشار شکن و تنظیم متناسب فشار شبکه توزیع ، شاهد کاهش حدود ۴۳ درصدى حوادث آبرسانى نسبت به سال گذشته هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به هدر رفت بالای آب در شهر جدید مهستان طى سنوات گذشته تصریح کرد: با اقدامات اصلاحى انجام شده توسط این مجموعه، این میزان در حال حاضر به ۳۰ درصد کاهش یافته و با تدابیر و اقدامات در دست اجرا، طبق استانداردهاى موجود، میزان هدر رفت آب به کمتر از ۲۰ درصد خواهد رسید.

وى با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم با اقدامات فرهنگى و رسانه اى، اهمیت آب را به عنوان منبع تجدید ناپذیر و کالاى با ارزش معرفى کنیم ، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم با مدیریت و مصرف بهینه ، نسبت به حفظ آن براى آیندگان اقدام نمایند.

گفتنى است در این گفتگوی آبی که با حضور داود نجفیان مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه اى استان البرز، همیاران آب ، فرهنگیان ناحیه یک کرج، اساتید حوزه آب و کشاورزى دانشگاه تهران، نخبگان و دانشجویان دانشکده کشاورزى دانشگاه تهران برگزار شد،

نامدارى ضمن استماع نظرات ، پیشنهادات و انتقادات حاضرین در این همایش، پاسخگوی سوالات تخصصى و عمومى در حوزه آب و فاضلاب بود.

برچسب ها: البرز ، کرج ، آب و فاضلاب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار