کد خبر: 1237386
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
گروه های مقاومت فلسطینی در ادامه مقابله با اشغالگران در نوار غزه، ضربات مرگباری را به نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی وارد کردند.

 https://www.mashreghnews.ir/گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح از موشکباران نظامیان رژیم صهیونیستی در محور روستای «السویدیه» در شهر رفح خبر داد.

گردان های شهدای الاقصی همچنین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر را در منطقه فرودگاه بین المللی غزه در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که نیروها و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه گلوله باران کرده اند.

نیروهای مقاومت در منطقه «صلاح الدین» شهر غزه و محله «السعودی» و اردوگاه «الشابوره» رفح نیز با نظامیان اشغالگر درگیر شدند و شماری از آن ها را کشته و یا زخمی کردند.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز از اجرای موفق یک کمین و گرفتن تلفات از نظامیان متجاوز در شرق شهر رفح خبر داد.

القسام در بیانیه ای اعلام کرد که گروهی از نظامیان دشمن صهیونیستی را به داخل یک ساختمان در شرق شهر رفح کشانده و آن را منفجر کرده است.

براساس اعلام گردان های القسام، در این عملیات شماری از نظامیان دشمن کشته و یا زخمی شدند.

گردان های القسام همچنین از انهدام دو تانک مرکاوا و به هلاکت رساندن یک نظامی صهیونیست در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه خبر داد.

نیروهای القسام گروهی از نظامیان متجاوز را که در یک منزل در محله الشجاعیه پناه گرفته بودند، با یک موشک هدف قرار دادند که در این عملیات، شماری از آن ها کشته و زخمی شدند.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی با تایید این انفجار اعلام کردند که حال برخی از نظامیان زخمی شده در این انفجار وخیم گزارش شده و زخمی ها با بالگرد به بیمارستان «سوروکا» در «بئرالسبع» منتقل شده اند.

برچسب ها: رفح ، اسرائیلی ، جنگ غزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار