کد خبر: 1237241
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خیلی از تخریب‌ها فرار رو به جلو است، گفت: امروز در بزنگاه تاریخی هستیم و این نقطه برای ما هیچ جای درنگی باقی نمی‌گذارد و مسئولیت سترگی برای ما ایجاد می‌کند.

جوان آنلاین: نشست سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد.

به گزارش برنا، جلیلی در این نشست با ابراز خرسندی از وفاق نیرو‌های انقلاب گفت: امروز در بزنگاه تاریخی هستیم و این نقطه برای ما هیچ جای درنگی باقی نمی‌گذارد و مسئولیت سترگی برای ما ایجاد می‌کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در همه عرصه‌های اقتصادی فرهنگی سیاسی اجتماعی و فناوری در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که برای ما در طول تاریخمان بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: جای درنگ نیست و باید کار جدی کرد و از این فرصت استفاده حداکثری کرد.

جلیلی با بیان اینکه در ۸ سال منتهی به ۱۴۰۰ رشد منفی و صفر و متوسط ۷ در کشوری بود که یک جهان فرصت دارد، گفت: خیلی از تخریب‌ها فرار رو به جلو است و نباید به آن‌ها توجه زیادی کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید برای جهش رشد و معنویت کشور برنامه داشت اظهار داشت: باید کار جدی را شروع کنیم و نمی‌شود منتظر بمانیم که فلان کارشناس برنامه را برای ما مشخص کند.

وی بیان کرد: از صبح شنبه در نقطه رهایی هستیم و اگر تقدیر الهی بر این قرار گرفت که در کار رئیس جمهور قرار بگیریم باید کار‌ها را شروع کنیم. اگر در موفقیت‌هایمان در زمان دفاع مقدس نتایج خوبی به دست آمد به خاطر این بود که جبهه‌ای باز شد و هر یک از آحاد ملت نسبت خودشان را با آن نمی‌توانستند تعریف کنند.

جلیلی با تاکید بر اینکه و باید نگاه می‌کرد و برنامه‌ریزی جدی را داشته باشیم که تمام ملت حس کنند متناسب با رشد و توانشان این جبهه برایشان باز می‌شود اظهار داشت: در کنار هم بودن مجلس و دولت برای رسیدن به هدف مهم اهمیت دارد و این حرکت نیازمند همدلی و مشارکت بین مجلس و دولت است.

نامزد انتخاب ریاست جمهوری افزود: در چند روزه باقی مانده تا انتخابات این صحنه را برای مردم تشریح کنید و بگویید که چه مسئولیت بزرگی داریم. اگر در این چهار سال به برخی از امور نپردازیم نه تنها ۴ سال بلکه ۴۰ سال عقب می‌افتیم.

جلیلی گفت: متاسفانه در بحث فناوری در یکی دو قرن اخیر که عصر بروز فناوری‌ها بوده به دلیل غفلت تاریخی که بر ما تحمیل شده حضور نداشتیم و در نقطه عطف‌های فناوری علی رغم استعدادهایمان غایب بودیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم فناوری را تبدیل به قدرت کنیم و کشورمان در مناسبات ارتقا یابد خاطرنشان کرد: امروز باید غفلت‌ها به شکل ارزشمند و تراز انقلاب اسلامی جبران شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار