کد خبر: 1237210
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: میر مصطفی جوادی و علی داوودی که خودشان را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند، می‌توانند در پاریس اتفاقات خوبی رقم بزنند.

جوان آنلاین: سجاد انوشیروانی درباره حضور کیومرث هاشمی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: واقعا باید از وزیر ورزش و معاونانش که دیروز به محل اردو دارند تا حمایت خود را از وزنه‌برداری به عنوان یک رشته مدال‌آور در المپیک نشان بدهند، تشکر می‌کنم. دیروز اتفاق بسیار خوبی افتاد و هاشمی برای اولین بار نیز از کمپ بازسازی شده تیم ملی بازدید کرد. شرایط کمپ تیم ملی تحسین وزیر را به دنبال داشت. خوشبختانه بچه‌ها نیز در حضور وزیر وزنه‌های خوبی زدند و امیدواریم اتفاقات خوبی را در المپیک رقم بزنند. همچنین جوانگرایی خوبی در تیم ملی صورت گرفته و یک نسل جدید آمده‌اند که اولین بازخورد آن را در مسابقات جهانی بحرین خواهیم دید.

به گزارش تسنیم، وی درباره حمایت‌های مالی وزارت ورزش از وزنه‌برداری و افزایش بودجه فدراسیون گفت: تا الان هر مشکلی که وجود داشته، با کمک وزیر و معاونانش حل شده و این جای تشکر دارد. بودجه فدراسیون هم با افزایش مواجه شده، اما نه به اندازه برخی دیگر از فدراسیون‌ها. این افزایش بودجه مربوط به موضوع مالیات بخش خصوصی است و امیدواریم که در وزنه‌برداری هم شرایط بهتری را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره ناکامی علی داوودی در افزایش رکورد شخصی در حضور وزیر ورزش عنوان کرد: داوودی در آمادگی خوبی به‌سر می‌برد و دیروز هم قصد داشت 3 کیلوگرم بهتر از رکورد شخصی‌اش را در یک‌ضرب ثبت کند، اما نتوانست. او تا 200 کیلوگرم را راحت جلو رفت، اما بعد از آن نتوانست. علی برای کسب مدال در المپیک باید طی این 35 روز رکورد خوبی را در یک‌ضرب به ثبت برساند؛ چون در دو ضرب شرایطش خیلی خوب است. من هم سعی می‌کنم با هر شکل ممکن از جمله اهدای پاداش که دیروز هم در حضور وزیر ورزش گفتم، او را تشویق کنم تا به لحاظ روحی و روانی حمایت شود و در نهایت در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار