کد خبر: 1237032
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
نماینده کریمه در دومای دولتی روسیه در سخنانی هشدار داد: مجبوریم به پرواز پهپاد‌های آمریکا بر فراز دریای سیاه پاسخ دهیم.

جوان آنلاین: نماینده دومای دولتی روسیه امروز شنبه در سخنانی به شدت اقدامات تحریک آمیز آمریکا بر فراز دریای سیاه را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مهر، میخائیل شرمت نماینده کریمه در دومای دولتی روسیه در این خصوص گفت: اقدامات تحریک آمیز پرواز پهپاد‌های آمریکا بر فراز دریای سیاه اقدامی تجاوزکارانه است.

نماینده کریمه در دومای دولتی روسیه اضافه کرد: حضور پهپاد‌های شناسایی آمریکایی در دریای سیاه را یک تهدید واقعی می‌دانیم. مسکو مجبور خواهد شد به این اقدامات تحریک آمیز پاسخ دهد.

آندری بلوسف وزیر دفاع روسیه چندی پیش دستورات مهمی را به نیرو‌های مسلح این کشور برای مقابله با پرواز‌های تحریک آمیز پهپاد‌های آمریکایی بر فراز دریای سیاه داد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه اعلام کرده بود: آندری بلوسف وزیر دفاع روسیه دستوراتی به ستاد نیرو‌های مسلح روسیه داد تا تدابیر فوری و لازم را برای مقابله با پرواز‌های تحریک آمیز آمریکایی به عمل آورند. اخیراً پرواز پهپاد‌های آمریکایی بر فراز دریای سیاه به شکل زیادی افزایش یافته است. این پهپاد‌ها عملیات شناسایی انجام داده و به نیرو‌های اوکراینی برای هدف قرار دادن اهدافی در روسیه کمک می‌کنند. این نشان دهنده افزایش مشارکت آمریکا و ناتو در جنگ اوکراین در کنار رژیم کی یف است. این پرواز‌ها احتمال بروز درگیری با جنگنده‌های روسی و خطر رویارویی مستقیم ناتو و روسیه را افزایش می‌دهد و مسئولیت آن نیز برعهده ناتو است.

برچسب ها: اوکراین ، روسیه ، ناتو
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار