کد خبر: 1237024
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در سخنانی از مذاکرات با طرف‌های مختلف به منظور سرنگون کردن کابینه این رژیم خبر داد.

جوان آنلاین: «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مذاکراتی با احزاب مختلف از جمله اعضای حزب «لیکود» برای سرنگونی کابینه نتانیاهو در جریان است.

به گزارش ایرنا، لاپید با تاکید بر اینکه «برای نجات اسرائیل، کابینه نتانیاهو را سرنگون خواهیم کرد»، گفت: من از توقف جنگ در غزه به منظور دستیابی به توافقی برای بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست) و آرام کردن جبهه شمال حمایت می‌کنم.

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین ادامه داد: تمام قابلیت‌های نظامی و اداری حماس باید از بین برود، اما این موضوع به اندازه مساله بازگرداندن ۱۲۰ ربوده شده (اسیر) باقی مانده در غزه فوری نیست.

این اظهارات درحالی بیان شده است که خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه که به شدت از بی توجهی کابینه رژیم اشغالگر به سرنوشت فرزندانشان خشمگین هستند، امروز با صدور فراخوانی خواستار تظاهرات علیه کابینه شدند.

پس از عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه سال گذشته، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی میان سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین و حزب‌الله نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها، نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند و خواستار سرنگونی وی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار