کد خبر: 1237012
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در واکنش به تبلیغات رژیم اسرائیل علیه لبنان، آن را جنگ روانی دانست، اما در عین حال هشدار داد که درصورت تهاجم نظامی همه گزینه‌ها از جمله حضور کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است.

جوان آنلاین: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل گفت: «اگرچه ایران تبلیغات رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم برای حمله به لبنان را جنگ روانی می‌داند، اما در صورت آغاز یک تهاجم نظامی تمام عیار، جنگی مخرب و شدید رخ خواهد داد. همه گزینه ها، از جمله حضور کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است.»

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرده بود: هر تصمیم نابخردانه‌ای توسط رژیم اشغالگر اسرائیل برای نجات خود می‌تواند منطقه را وارد جنگ جدیدی کند که نتیجه آن نابودی زیرساخت‌های لبنان و همچنین منطقه اشغالی ۱۹۴۸ خواهد بود. قطعا این جنگ یک بازنده نهایی خواهد داشت و آن رژیم صهیونیستی است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تاکید کرده بود: جنبش مقاومت حزب‌الله توان دفاع از خود و کشورش لبنان را دارد؛ شاید زمان نابودی این رژیم نامشروع به دست خودش فرا رسیده باشد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

شاک فریلیش معاون سابق مشاور امنیت داخلی اسرائیل در اظهاراتی به مقامات این رژیم درباره حمله به لبنان هشدار داد و گفت: در پی این حمله احتمالی، جبهه داخلی (رژیم) اسرائیل و توانایی‌های نظامی حیاتی آن به شدت ضربه خواهد خورد.

وی هشدار داد که تمامی عملیات‌های اسرائیل از دهه ۱۹۹۰ علیه حزب‌الله پایانی یأس‌آور برای این رژیم داشته و انجام عملیات گسترده در لبنان بسیار خطرناک است و می‌تواند به یک جنگ چند جبهه‌ای منجر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار