کد خبر: 1236458
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و اطلاعاتی که همکاران ما در منطقه کسب کردند تعداد مفقودی‌های سیل شب گذشته در محور سوادکوه به پنج نفر افزایش یافته است.

جوان آنلاین: غلامعلی فخاری امروز اظهار کرد: تعداد مفقودان سیل دیشب که ابتدا سه نفر اعلام شد با پیگیری‌ها و کسب اطلاعات از نجات‌یافتگان و اهالی منطقه به پنج نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: امدادگران و گروه‌های نجات هلال احمر همراه با سایر گروه‌های امدادی حاضر در منطقه مشغول عملیات جست‌وجو هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: در این سیل ۱۴۴ نفر حادثه دیدند که هفت نفرشان به مرکز درمانی منتقل شدند. ۳۱ نفر نیز که در سیلاب گرفتار شده بودند با اقدام به موقع امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند. ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در سیلاب نیز دیشب اسکان موقت داده شدند.

فخاری افزود: بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته ۳۰ روستا نیز تحت تاثیر سیلاب و آبگرفتگی قرار گرفتند و تا کنون در ۱۴ واحد مسکونی عملیات پاکسازی و تخلیه آب انجام شده است.

حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه پنجم تیر پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت. سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودرو‌ها زیر این آورد‌های سیلابی مدفون شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار