کد خبر: 1236207
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق به آمریکا هشدار داد که در صورت گسترش دامنه عملیات رژیم صهیونیستی و حمله احتمالی به لبنان، این گروه مقاومت منافع واشنگتن را در عراق هدف قرار خواهد داد.

جوان آنلاین: «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق امروز دوشنبه نسبت به تداوم حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش فارس، الخزعلی در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید سعید غدیر گفت: «در صورتی که آمریکا به حمایت خود از این رژیم غاصب (اسرائیل) ادامه دهد و این رژیم هم عملیات خود را گسترش بدهد و به لبنان و حزب الله حمله کند، آمریکا بداند که در این صورت، تمامی منافعش در منطقه و عراق، هدف قرار خواهد گرفت».

برخی منابع اسرائیلی طی هفته‌های گذشته مدعی شده‌اند که این رژیم در تدارک انجام حمله‌ای در خاک لبنان است. این ادعا به دنبال تشدید عملیات‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی مطرح شده است.

مقاومت اسلامی لبنان طی هفته‌های گذشته ده‌ها مقر و پایگاه نظامی ارتش اسرائیل را در شمال فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار داده است.

الخزعلی همچنین تأکید کرد: «این رژیم غاصب، این کابینه افراطی و این رژیم نازی، هیچ سودی برای آمریکا به همراه نخواهد داشت».

دبیر کل عصائب با اشاره به اینکه پس از گذشت 9 ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی، شاهد هیچ گونه فشار واقعی برای متوقف کردن سریال کشتار و نابودی نیستیم، خاطر نشان کرد: «موضع عراق نسبت به وقایع غزه، روشن است؛ چه در سطح مرجعیت دینی، دولت عراق با گروههای مقاومت».

«کاظم الفرطوسی» سخنگوی گروه مقاومت «کتائب سیدالشهداء» در عراق هم روز گذشته به رژیم صهیونیستی هشدار داد: «جنگ کنونی در غزه و همچنین در لبنان بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی، جنگ یک محور است و عراق بخشی از این محور است.».

سخنگوی کتائب سید الشهداء در ادامه اضافه کرد: «ما در گروه‌های عراقی جزء این جنگ هستیم و عملا در این جنگ حضور داریم. نیازی به ورود به آن نداریم چون بخشی از آن هستیم.»

الفرطوسی همچنین اشاره کرد: «گروه‌های عراقی تقریبا به طور روزانه و متعدد در حال هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی هستند. ما در جنگ فلسطین در کنار آن‌ها و در جنگ حزب‌الله در کنار این گروه هستیم.»

او در پایان تأکید کرد: «چنانچه کابینه رژیم غاصب در قبال حزب‌الله در لبنان مرتکب حماقتی شود، گورستانی بزرگ برای این رژیم ایجاد خواهد شد و همه در دفنش حضور خواهند یافت.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار