کد خبر: 1235471
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
وزیر نیرو و نمایندگان وزارت نیرو به منظور شرکت در چهارمین نشست وزیران انرژی کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای وارد آلماتی پایتخت قزاقستان شدند.

جوان آنلاین: امروز، پنجشنبه "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو به اتفاق هیئت کارشناسی همراه به منظور شرکت در چهارمین نشست وزیران انرژی کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های به جمهوری قزاقستان عزیمت کرده است.

به گزارش برنا، قرار است "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو طی امروز و فردا به منظور تبادل نظر در حوزه انرژی و تقویت روابط با وزاری انرژی کشور‌های تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، بلاروس و قزاقستان دیدار داشته باشد.

بر این اساس امروز جلسات کارشناسی به منظور تبادل نظر و ارائه پیشنهادات کشور‌های عضو در محور‌های مهم حوزه برق و انرژی با حضور نمایندگان مربوطه برگزار می‌شود و فردا شاهد برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری شانگ‌های با حضور "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو خواهیم بود.

​در این سفر پیشنهادات وزارت نیرو و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برای تقویت سند توسعه همکاری انرژی ارائه می‌شود.

گفتنی است: در این اجلاس که از امروز ۳۱ خردادماه تا دوم تیرماه در شهر آلماتی برگزار می‌شود، ایران مانند سایر اعضا با رویکرد همکاری مشترک و حفظ منافع همه کشور‌های عضو، پیشنهاد‌های خود را برای تقویت سند توسعه همکاری انرژی ارائه می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار