کد خبر: 1235078
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
خیز والیبال ایران برای هفته‌ای متفاوت
تیمی با بازیکنانی بزرگ که کافیست حس کنند حریف نقاط قوتش را پوشش داده تا با ایجاد تغییر در سیستم بازی خود، کار را برای طرف مقابل سخت کند
شمیم رضوان

جوان آنلاین: هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال برای ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مصاف با امریکا آغاز می‌شود. هفته‌ای که نتایج آن می‌تواند مرهمی باشد بر ناکامی‌های دو هفته گذشته و زخم به‌جامانده از عدم کسب سهمیه المپیک پاریس بر پیکر والیبال ایران. 
پرواضح بود که راه یافتن به المپیک پاریس بسیار دشوار است. با وجود این، تک‌تک ملی‌پوشان هم‌قسم شده بودند برای محقق کردن معجزه صعود، اما نه فقط رؤیای حضور در المپیک پاریس محقق نشد که نتایج به‌جامانده از دو هفته گذشته اوضاع را چنان به‌هم ریخت که فدراسیون والیبال در عین ناباوری قبل از پایان هفته دوم قید ادامه همکاری با پائز را زد و سکان هدایت تیم‌ملی والیبال ایران را به دست پیمان اکبری سپرد. مربی که با اشاره به دو هفته سختی که تیم پشت سر گذاشته، امیدوار است هفته سوم به شکلی متفاوت برگزار شود، اما او بهتر از هر کسی می‌داند که شاگردانش این هفته چه کار دشواری در پیش دارند. امریکا نخستین آزمون اکبری به عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران است، تیمی که به واسطه کسب سه برد و پنج باخت از هشت دیدار قبلی در رده دوازدهم جدول جای گرفته است. تیمی با بازیکنانی بزرگ که کافیست حس کنند حریف نقاط قوتش را پوشش داده تا با ایجاد تغییر در سیستم بازی خود، کار را برای طرف مقابل سخت کند. با وجود این میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم‌ملی والیبال با اشاره به این مهم که لیگ ملت‌ها برای ایران تمام نشده است از روحیه بالای هم‌تیمی‌هایش برای مصاف با امریکا می‌گوید و پوریا حسین‌خانزاده، دریافت‌کننده قدرتی تیم‌ملی والیبال ایران نیز تأکید می‌کند که تک‌تک بازیکنان برای ارائه یک بازی تماشاگرپسند برابر امریکا و کسب نتیجه تلاش می‌کنند، خصوصاً که رئیس فدراسیون هم در این شرایط دشوار برای روحیه دادن به ملی‌پوشان ایران راهی فیلیپین شده و عصر امروز میهمان ویژه نبرد ایران مقابل امریکاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار