کد خبر: 1233549
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پی درگذشت همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در پیامی نوشت: او یکی دیگر از همراهان و یاوران اسلام و بانوی متدین و گرانقدری از نسل دلسوزان انقلاب بود که به دیدار حق شتافت.

جوان آنلاین: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پیامی درگذشت مرحومه عفت شجاع همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید والامقام علی صیاد شیرازی

در مکتب صبر زینب (س)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است؛ مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهداست.

همسران نیکو خصالی که با ایمان و اعتقادی راسخ در زمینه ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای معزز گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به یقین هنر اولشان از خودگذشتگی، صبوری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین (ع) است.

درگذشت بانوی صبور و مومنه مرحومه عفت شجاع، همسر امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامیِ مؤمن و پارسا و پرهیزکار، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی موجب تأسف و تأثر شد و یکی دیگر از همراهان و یاوران اسلام و بانوی متدین و گرانقدری از نسل دلسوزان انقلاب به دیدار حق شتافت.

اینجانب درگذشت این بانوی مومنه را به بیت معظم آن شهید تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با همسر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار