کد خبر: 1232838
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
یک نظرسنجی جدید در انگلیس میزان نارضایتی جوانان انگلیسی نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی را در نتیجه ادامه جنگ علیه غزه نشان می‌دهد.

جوان آنلاین: نظرسنجی جدیدی که توسط بنیاد انگلیسی «UnHerd» انجام و سپس امروز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که اکثریت جوانان انگلیسی به ضرورت وجود رژیم به اسم اسرائیل اعتقادی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، به طور مفصل نتایج این نظرسنجی نشان داد که ۵۴ درصد از جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال با این جمله که «اسرائیل نباید وجود داشته باشد» موافق بودند.

این نظرسنجی نشان داد که جوانان انگلیسی بین ۱۸ تا ۲۴ سال توجه خود را به جنگ غزه بیشتر از علاقه‌شان به درگیری روسیه و اوکراین یا تنش‌های بین آمریکا و چین متمرکز می‌کنند. بر اساس نتایج، ۳۸ درصد از این مردان جوان علاقه زیادی به غزه دارند و ۲۸ درصد تا حدودی علاقه‌مند هستند، در حالی که تنها ۱۹ درصد علاقه‌مند به جنگ در اوکراین هستند.

در نظرسنجی قبلی که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل در ۱۹ می‌منتشر شد، نتایج نشان داد که یک سوم دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس طوفان‌الاقصی را یک اقدام مقاومتی می‌دانند.

این نظرسنجی نشان داد که ۳۸ درصد از پاسخ دهندگان موافق هستند که دانشجویانی که آشکارا در محوطه دانشگاه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند باید انتظار بدرفتاری داشته باشند.

تظاهرات بسیاری در انگلیس، به ویژه در میان دانشجویان دانشگاه، در محکومیت تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در حمایت از آرمان فلسطین برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار