کد خبر: 1232606
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: آیین راه‌اندازی خودرو‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر مناطق بیست و دو گانه برگزار و بر اساس آن مقرر شد ۲۲ خودروی حامی شهر در اختیار مراکز خدمات اجتماعی مناطق بیست و دو گانه قرار بگیرد تا طرح‌های ساماندهی آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران از لحاظ زیرساخت با کیفیت بالاتری ادامه پیدا کند. 
آیین راه‌اندازی خودرو‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر مناطق بیست و دو گانه برگزار شد. 
در این مراسم ۲۲ خودروی حامی شهر در اختیار مراکز خدمات اجتماعی مناطق بیست و دو گانه قرار گرفت تا طرح‌های ساماندهی آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران از لحاظ زیرساخت با کیفیت بالاتری ادامه پیدا کند و همچنین مقرر شد متناسب با میزان آسیب‌های اجتماعی در مناطق بیست و دو گانه از یک تا سه خودروی حامی شهر در اختیار مراکز قرار بگیرد. 
محمد امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم گفت: با استعانت به ائمه اطهار موفق شدیم ناوگان خودرویی فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر را نوسازی کنیم و با نگاه منطقه محور بتوانیم با تهیه زیرساخت خودرویی برای مناطق بیست و دو گانه کمک کنیم تا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تهران با قدرت بیشتری به جلو حرکت کند. 
توکلی‌زاده افزود: در هر یک از این خودرو‌های حامی شهر شرایط خوبی فراهم شده و علاوه بر امکانات دارویی و پزشکی، یک مددکار ویژه و یک ضابط قضایی نیز حضور دارند و می‌توانند در هر منطقه‌ای به ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بپردازند و زیر نظر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این طرح را تا سطح محلات جلو ببرند. 
معاون شهردار تهران اظهار کرد: این زیرساختی که فراهم شده در کنار زیرساخت‌های مراکز دهگانه یاورشهر مسیر ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند و ما را به یک کیفیت بهتر و استاندارد بالاتر رهنمود می‌سازد. 
سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: اتفاق بزرگی در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت رقم خورده است و سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی موفق شده این چرخه را کامل‌تر کند. به طوری که اکنون همه مناطق بیست و دو گانه مجهز به این خودرو‌های حامی شهر هستند و می‌توانند بلافاصله پس از شناسایی آسیب دیدگان اجتماعی آن‌ها را جذب کنند و به مراکز مربوطه سازمان انتقال دهند. 
نقیب ادامه داد: شاید پیش از این مشکلاتی وجود داشت و سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی نقش حمایتی را برای مناطق بیست و دو گانه ایفا می‌کرد، اما حالا با واگذاری خودرو‌های حامی شهر، خود مناطق می‌توانند نسبت به ساماندهی و جذب مددجویان اقدام کنند. امیدواریم این اقدام به موقع در کنار مراکز یاورشهر بتواند کار را کامل‌تر کند و این اتفاقات خوبی که در مدیریت شهری کنونی رخ داده در حوزه آسیب‌های اجتماعی بتواند به موفقیت برسد. من به تمامی عوامل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی بابت این اتفاق بزرگ تبریک می‌گویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار