کد خبر: 1232224
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
اپلیکیشن بله امکان خرید راحت ارز حج تمتع را برای حجاج فراهم کرده است. علاوه‌بر این، حجاج در عربستان برای برقراری ارتباط از تماس صوتی و تصویری در بله استفاده می‌کنند.

به گزارش روابط‌ عمومی اپلیکیشن بله، تاکنون بیش از ۶۸ هزار نفر از حجاج ارز خود را از بله دریافت کرده‌ اند. امکان خرید ارز حج تمتع همچنان برای حاجیان وجود دارد. آن‌ها می‌توانند به‌جای خرید حضوری ارز و به جهت صرفه‌جویی در وقت و سهولت در دریافت خدمات، درخواست خود را از طریق اپلیکیشن بله ثبت کنند و سپس در تاریخ معین با مراجعه به شعبهٔ انتخاب شده آن را دریافت کنند.

این امکان در اپلیکیشن بله به ترتیب در بخش «خدمات»، «خدمات بانکی» و «ارز حج تمتع» فراهم شده است. افراد پس از طی مراحل ذکر شده، با ثبت مشخصات فردی(کد ملی، کد پستی، شمارهٔ گذرنامه و تاریخ تولد)، می‌توانند درخواست ارز سهمیه‌ای خود را وارد کنند.

همچنین، با توجه به محدودیت‌های برقراری تماس اینترنتی در کشور عربستان، حجاج ایرانی بهتر است از پیام‌رسان‌هایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به این کشور را دارد. حجاج علاوه‌بر دریافت خدمات ارزی در اپلیکیشن بله، می‌توانند با تماس صوتی و تصویری بله با خانواده و‌ دوستان خود از عربستان به‌راحتی ارتباط داشته باشند.

برچسب ها: بله ، ربات بله ، حج ، ارز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار