کد خبر: 1231806
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
معاون وزیر جهاد کشاورزی: بر اساس مصوبه دولت استان‌های کشور باید به سمت تولید نان کامل حرکت کنند و تولید این نوع آرد توسعه یابد.

جوان آنلاین: سهرابی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه سفر خبرنگاران رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور از تهران و بازدید از فرآیند تولید نان کامل گفت: اولویت مجوز با نانوایی تولید کننده نان کامل است و نهضت نان کامل باید ملی شود.

استاندار مرکزی هم با بیان اینکه استان مرکزی الگویی برای توسعه نان کامل است افزود: اکنون بیش از هفت درصد نانوایی‌های استان نان کامل تولید می‌کنند و سعی ما برای افزایش تقاضا و افزایش نانوایی‌های نان کامل است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه غفلتی که در زمینه توسعه نان سفید انجام شده باید جبران شود ادامه داد: امروز باید تلاش شود تا به تغذیه سالم گذشته برگردیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت نان کامل از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرد، می‌تواند به اهداف طرح آسیب وارد کند.

در گردش دو روزۀ خبرنگاران رسانه‌های پایتخت، این خبرنگاران از کارخانه تولید آرد کامل در آشتیان، کارخانه کمباین سازی اراک و چند نانوایی تولید نان کامل بازدید و با جزئیات این غذای کامل آشنا شدند.

برچسب ها: نان ، نانوا ، نان کامل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار