کد خبر: 1230376
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
سردار علیرضا حیدرنیا ، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان تسلیت گفت.

در متن پیام سردار حیدرنیا آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون
آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری بود که هرگز دوران مسئولیتش با میز ریاست، کنج عافیت و تشریفات زائد معنا نشد.
وی که به حق لقب سید الشهدای خدمت براندازه اش بود، حضور در میان مردم، رسیدگی به مشکلات آن‌ها و گره گشایی از کار آن‌ها را بر هر چیز مقدم می‌دانست و با فعالیت جهادی و شبانه روزی همواره درصدد محرومیت زدایی، امید آفرینی و تحقق ایران قوی بود.
این مرد بزرگ که باید سیره و سبک زندگی اش به عنوان یک الگو مورد توجه مدیران و مسئولان کشور قرار گیرد، در حالی که رئیس جمهور ایران بود، خادمی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و ولایت مداری را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانست و به برکت و عزت بارگاه مقدس رضوی بود که در راه خدمت به مردم نیز نمره قبولی گرفت و ماموریتش را با شهادت در راه مردم و ولایت به پایان رسانید.
پاسداران سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، به خود افتخار می‌کنند که پاسداری از حریم نظام مقدسی را عهده دار هستند که رئیس جمهورش در کمال خضوع و فروتنی در راه خدمت به خلق خدا به درجه پرفیض شهادت نائل شد و‌ای کاش سیره این مرد بزرگ و سایر شهدا همواره سرلوحه کار ما باشد.
اینجانب این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان تسلیت می‌گویم و برای آن مرد بزرگ و همراهان خدوم او از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) را مسالت می‌نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار