کد خبر: 1192791
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور گفت: پیام این گردهمایی، توانمند سازی و پویایی مدارس برای رسیدن به چشم انداز‌های سندتحول بنیادین است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور با حضور مدیران استان‌ها و شورای معاونین آموزش و پرورش امروز در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

در این جلسه وزیر آموزش و پرورش در جمع شورای معاونان و مدیران کل استان ها، با محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی و ابزار همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: راز پیروزی ملت ها، ایستادگی و پایداری در برابر ظلم است که موجب سربلندی و عزت آن‌ها می‌شود.

صحرایی افزود: کشور‌های جنگ طلب با ایجاد شرایط ناامنی و بحران، کشور‌ها را دچار روزمرگی کرده به صورتیکه آینده‌ای برای خود متصور نباشند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وظیفه و رسالت ما همان نقطه برنامه ریزی شده و عملیاتی آن‌ها یعنی تربیت نسل کارآمد، انقلابی و حق طلب است.

وی افزود: پیام گردهمایی امروز، توانمند سازی و پویایی مدارس برای وصول به چشم انداز سند تحول بنیادین است.

صحرایی با اشاره به اهمیت کلان سیستم آموزش و پرورش و گستردگی آن، اصطلاح «سازمان یادگیرنده» را ماموریت مهم امروز این سیستم دانست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: منظور از سازمان یادگیرنده، سازمانی است که توانمندی، رقابتی بودن، پویایی سازمانی را داراست. اولین عنصر سازمان یادگیرنده الگو‌های ذهنی است؛ به طوریکه درک ما از مسایل جامعه به روز باشد.

صحرایی با تاکید به اعتبار بخشیدن و ارتقای کیفیت برنامه آموزش معلمان همچون ضمن خدمت گفت: توانمندی معلمان و ترفیع مهارت‌های فردی آن‌ها از عناصر مهمی است که ماموریت حیاتی ماست.

در ادامه جلسه اعضا به بررسی مقوله‌های مدرسه تراز سند تحویل بنیادین پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار