کد خبر: 1166949
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
برای اولین بار در خراسان شمالی
فرهاد آقابیگی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نشست خبری روز دوشنبه با اصحاب رسانه از برگزاری نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی برای اولین بار در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در هفته ملی کودک با مشارکت شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور، دستگاه‌های مختلف مربوطه و شرکت‌های تولید بازی برای اولین در استان برگزار خواهد شد.
سهیلا سعیدی

آقابیگی در ادامه بیان کرد: در کانون ۲ برنامه ۳ ساله از سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کردیم که در مبحث زیرساخت‌های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعال بود.

وی افزود: از سال آینده نگاه در حوزه کودک و نوجوان نرم‌افزاری، محتوایی و تحول خواهد بود.

مدیرکل پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اعلام نمود: در استان تعداد ۱۰ مرکز کانون پرورشی به صورت ثابت و ۱۰ مرکز به صورت سیار فعالیت می‌کنند که هر مرکز می توانند ۵۰۰ عضو را پذیرا باشند.

وی افزود: از این ۱۰ مرکز ثابت 2 مرکز جاجرم و آشخانه در سال مالی استانی آمادگی برگزاری کلاس ها و ارائه خدمات به مردم آن شهرستان ها را دارند و مرکز شهرستان غلامان به ۸۰ درصد پیشرفت رسیده و در سال آینده به اتمام می‌رسد.

آقا بیگی همچنین اعلام کرد: مرکز شماره ۲ در شیروان با حمایت فرماندار آن شهرستان در حال پیگیری است.

آقابیگی در ادامه از افتتاح سینمای کودک و خانواده کانون و خانه بازی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: علاوه بر سینمای کوک و خانواده در بجنورد، سالن های آمفی تئاتر شهرستان ها تکمیل و تجهیز می شوند.

وی بیان کرد: در حوزه نرم‌افزاری سه فعالیت قصه گویی، نمایش، بازی و سرگرمی را هدف قرار داده ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان بیان کرد: بیش از ۲۰۰ کارگاه هنری، فرهنگی و علمی در این تابستان برای اعضای کانون برقرار شده و یکی از برنامه‌های ویژه در اواسط تابستان و در ماه محرم برپایی موکب هنری می‌باشد.

در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تعداد ۸۴۰۰ نفر در عضو می‌باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار