کد خبر: 1238926
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های تابستانی و رگبار پراکنده باران تا پایان هفته در نواحی غرب و شمال غرب کشور ادامه دارد.

جوان آنلاین: صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، گفت: این شرایط در استان‌های اردبیل، برخی نقاط استان مازندران، البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، کرمان و شمال هرمزگان به ویژه در ساعات پایانی شب افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: فردا سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روز چهارشنبه فقط در ارتفاعات واقع در شمال غرب البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.

ضیائیان افزود: پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی توضیح داد: در سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار