کد خبر: 1238708
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
روز دویست‌ و هفتاد و ششم «طوفان الاقصی»؛
تشدید حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و اذعان صهیونیست‌ها به قدرت حماس برای بازسازی خود از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
جوان آنلاین: در حالی که موج حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان قربانی می‌گیرد اوضاع در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس نیز بسیار وخیم است.

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در موج حملات علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته همچنان ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

حملات هوایی جنگنده‌های اشغالگران نیز علیه خانه‌های مسکونی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

منابع فلسطینی تاکید کردند که تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای سنگین، محله الرمال و مناطق غربی شهر غزه را زیر آتش گرفت.

بمباران یک ساختمان مسکونی نزدیک تقاطع الصناعه واقع در جنوب شهر غزه نیز چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

جنگ افزارهای نظامیان صهیونیست نیز به سمت تل الهوا و اطراف منطقه الصناعه در غرب شهر غزه پیشروی کردند.

کودکان فلسطینی در بیمارستان خان یونس جان می‌دهند

از سوی دیگر هشدارها نسبت به اوضاع انسانی وخیم خان یونس واقع در جنوب نوار غزه افزایش یافته است.

به گزارش شبکه المیادین، مسئولان بیمارستان ناصر واقع در خان یونس نسبت به شرایط وخیم کودکان بستری شده در این بیمارستان هشدار دادند.

مسئولان بیمارستان ناصر از احتمال خاموش شدن ژنراتورهای تولید برق در این بیمارستان خبر دادند.

آنها تاکید کردند که کودکان فلسطینی بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه ممکن است در اثر خاموش شدن ژنراتورهای تولید برق در این بیمارستان جان خود را از دست بدهند.

لازم به ذکر است که ژنراتورهای تولید برق در بیمارستان ناصر ممکن است به دلیل بحران سوخت در نوار غزه به ویژه در خان یونس از کار بیافتند.

وقوع درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری

این در حالی است که نظامیان صهیونیست بامداد امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و با ساکنان این مناطق درگیر شدند.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست از سمت ایست بازرسی بیت فوریک به شهر نابلس حمله کردند.

در جریان یورش عناصر صهیونیست به شهر البیره واقع در مرکز کرانه باختری یک فلسطینی زخمی شده و پنج تن دیگر توسط این عناصر بازداشت شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز برای متوقف کردن متجاوزان وارد میدان نبرد شده و با عناصر اشغالگر در اطراف اردوگاه بلاطه و منطقه شرقی نابلس درگیر شدند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز در نابلس به ویژه در شرق آن درگیر شدند و با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک آنها را هدف قرار دادند.

اذعان صهیونیست‌ها به قدرت حماس برای بازسازی خود

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی مجدداً به قدرت حماس در بازسازی خود و به دست گرفتن امور در نوار غزه اذعان کردند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که بر اساس یک سند تأیید شده در نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، جنبش حماس همچنان در نوار غزه فعال و مؤثر است.

در ادامه این گزارش آمده است که بعد از گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز حمله به نوار غزه، جنبش حماس همچنان در این باریکه حضور دارد.

در سند مذکور تاکید شده است که این جنبش فلسطینی می‌تواند خود را از نو بازسازی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار