کد خبر: 1238081
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
هیئت بسکتبال شهرستان گرگان:
تیم بازرگانی آریا گرگان ،نماینده نوجوانان بسکتبال گرگان با کسب پیروزی درخشان درمرحله رده بندی مسابقات کشوری به مقام سوم دست یافت.

به گزارش جوان  آنلاین به نقل ازروابط عمومی هیئت بسکتبال شهرستان  گرگان : در رویدادی قابل توجه در عرصه بسکتبال نوجوانان ایران، تیم بازرگانی آریا گرگان، نماینده هیئت بسکتبال شهرستان گرگان،  با کسب پیروزی درخشان در مرحله رده بندی مسابقات کشوری، به مقام سوم دست یافت. 

این تیم جوان که تحت هدایت هادی دهقان، مجتبی بنی عقیل و صابر مخدومی قرار داشت، در بازی حساس رده بندی با نتیجه نزدیک ۷۰ بر ۶۷ مقابل تیم گل گهر سیرجان به پیروزی رسید.

این دوره از مسابقات که از مهرماه سال گذشته آغاز شده بود، با حضور بیش از ۵۰ تیم از سراسر کشور، رقابتی سخت و دشوار را برای شرکت‌کنندگان رقم زد. 

تیم بازرگانی آریا گرگان، پس از برگزاری ۲۰ بازی و با کسب ۱۸ برد و تنها ۲ باخت، توانست به مرحله نهایی و جمع چهار تیم برتر راه یابد.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات، با حضور تیم‌های بازرگانی آریا گرگان، طبیعت اسلامشهر، گلنور اصفهان و گلگهر سیرجان، از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه و به میزبانی گلگهر سیرجان برگزار شد. تیم بازرگانی آریا گرگان با ترکیبی از ۱۷ بازیکن نوجوان و با استعداد، تحت نظر کادر فنی مجرب خود، توانست نام خود را به عنوان یکی از قدرت‌های برتر بسکتبال نوجوانان کشور مطرح سازد.

برچسب ها: برتر ، مقام ، بسکتبال
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر