کد خبر: 1236860
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدیویی به نام «کمین‌های مرگ» پیام جدیدی به رژیم اشغالگر داد.

جوان آنلاین: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیویی به نام «کمین‌های مرگ» را منتشر کرد که شامل صحنه‌هایی از کمین‌های مقاومت فلسطین علیه نیروهای رژیم صهیونیستی طی جنگ کنونی غزه است.

طبق گزارش الجزیره، این صحنه‌ها شامل کمین‌هایی از جمله کمین ترکیبی الشابوره است که یک هفته پیش انجام شد و در آن القسام با راکت‌های «یاسین۱۰۵» ۲ تانک مرکاوا و ۲ خودروی زرهی دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد و سربازان دشمن را از مسافت صفر در اردوگاه الشابوره در رفح از پای درآورد.

همچنین این ویدیو شامل صحنه‌هایی از انفجار تانک‌ها، نفربرها، بولدوزرها و عملیات تک تیراندازهای القسام علیه سربازان صهیونیست و سلاح‌ها و تجهیزات باقیمانده صهیونیست‌ها است که توسط القسام بعد از عملیات‌ها مصادره می‌شود.

در پایان این ویدیو «ابوعبیده» سخنگوی القسام ظاهر می‌شود و در کنار وی عبارت «ارتش اشغالگر در هر وجب از سرزمین ما تنها کمین‌های مرگ را خواهد یافت» نوشته شده است.

انتشار این فایل همزمان با درگیری‌های شدید گروه‌های مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در محله «الشجاعیه» در شمال نوار غزه است. رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند در درگیری‌های الشجاعیه چهار سرباز صهیونیست کشته و پنج تن زخمی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار