کد خبر: 1236663
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر برای سرافرازی و اقتدار ایران حماسه می‌آفرینند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

جوان آنلاین: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم‌زمان با چهلمین روز عروج شهیدان خدمت، در گفت‌وگویی با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و شهیدان خدمت، گفت: اکنون در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایرانِ عزیز با خلق حماسه‌ای دیگر و با انتخاب اصلح، منطبق با معیار‌های بیان شده از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی دور جدیدی از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد.

به گزارش فارس، فرمانده کل ارتش افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت. وی تأکید کرد: به آینده امیدواریم و یقین داریم به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و استقامت و بصیرت مردم و پشتوانه‍ها و دستاورد‌های ارزشمند علمی و دفاعی، قوی‍تر از گذشته پرچم استقلال، عزت و سربلندی این نظام را برافراشته خواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: بدون تردید فردا مردم ایران بار دیگر حماسه می‍آفرینند و در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود. سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ ارتش همان گونه که در صحنه‍های بزرگ و سرنوشت‌ساز از جمله انتخابات گذشته و اخیر و حماسه بدرقه پیکر پاک شهیدان خدمت، حضور حداکثری داشتند، این باز نیز دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار