کد خبر: 1236642
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مردم را به حضور پرشور و تحول آفرین در انتخابات دعوت کرد.

جوان آنلاین: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور مردم را به حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و پای صندوق‌های رأی دعوت کرد. 

به گزارش تسنیم، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به مردم شریف و جوانان اظهار داشت: با تبریک ولادت امام کاظم (علیه السلام) و گرامی داشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی (ره) و شهدای خدمت و امام شهدا (ره)، ملت آگاه و بیدار ایران در نقاط حساس و تاریخی نقش آفرین و سرنوشت ساز بوده و آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی و آزادگی و بیداری آنان درگوش جهان پیچیده است و اینک جهان به فردای ایران و حضور مردم شریف میهن اسلامی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی چشم دوخته است.

وی افزود: این انتخابات در کارزار بزرگ منطقه و در میدان معادلات پیچیده جهان می‌تواند بر اقتدار ملی و انقلابی ایران و درخشش گفتمان اسلام ناب و اندیشه امام خمینی (ره) و پیشرفت محور مقاومت و عدالت بیداری مستضعفان بیافزاید و راهی به سوی حل بیشتر مشکلات مردم بگشاید و آرمان و راه شهدای عالیقدر و بویژه شهدای گرانقدر خدمت را تداوم بخشد و این همه در گرو مشارکتی گسترده و انتخابی هوشمندانه است.

آیت‌الله اعرافی گفت: حوزه‌های علمیه با الهام گیری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و همراه با نخبگان و فرهیختگان و دانشگاهیان ارجمند، آحاد مردم شریف و جوانان عزیز و طبقات و قشر‌های گوناگون را به حضور چشمگیر و تحول آفرین و انتخاب هوشمندانه با توجه به معیار‌های گزینش برتر فرا می‌خوانند. عظمت وشکوه بیشتر اسلام و انقلاب و ایران و عزت روز افزون مردم شریف ایران و پیروزی انقلاب اسلامی و امت اسلام را از خداوند مهربان خواستارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار