کد خبر: 1235097
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است و اوج تمدن ایرانی با نگاه فرهنگی شکل می‌گیرد. 

جوان آنلاین: حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی در شبکه دو سیما، گفت: جامعه و تاریخ ایران را با فرهنگ می‌شود تعریف کرد. فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است و اوج تمدن ایرانی با نگاه فرهنگی با نگاه فرهنگی شکل می‌گیرد.

به گزارش مهر، وی افزود: هرچند رفتار پادشاهانمان را مغموم می‌دانیم که این به خاطر خصلت پادشاهی و شرایط سلطه است، اما حتی در متن حکمران ایرانی فرهنگ کاملاً برجسته است و دستگاه حکمرانی ایران به خاطر حاکمیت فرهنگ از یک نجابت و یک طهارت و عمق و نفوذ برخوردار است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فرهنگ نقطه قوت اسلام و انقلاب ما در عرصه هماوردی است و امروز زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ انقلاب، اسلام و ایران است.

وی ادامه داد: امروز جهان در تلاطم نافهمی جایگاه انسان است. آن‌ها گفتند انسان مداری، اما جایگاه انسان تحقیر شده است. زن و مرد امروز عنصر فاخر جهان نیست. چون زن و مرد ما امروز در سلطه و حاکمیت سود، لذت، رفاه و جذابیت‌های زودگذر و کوچک است، اما زن و مرد ما و شاخص‌های متعالی فرهنگمان قوت امروز ما در هماوردی تمدنی معاصر است و ما این را نفهمیدیم و نیافتیم و به آن بها ندادیم.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: ما یک رجعت در تاریخ ایران و اسلام می‌خواهیم به خصوص در انقلاب و ما می‌توانیم و ظرفیت‌های بسیار برجسته امروز با همه فراز و فرودهایمان وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار